Politica de Retur


PERSOANE JURIDICE
SERVOSISTEME acceptă returnarea produselor în cazul comenzilor efectuate de persoane juridice în următoarele condiții:
- cererea de returnare să fie făcută (prin e-mail) în maxim 3 zile de la data primirii produselor
- produsele să fie returnate în maxim 3 zile lucrătoare de la data confirmării cererii de retur
- produsele să fie sigilate sau nefolosite (în cazul în cazul în care produsele nu sunt prevăzute cu un sigiliu, acestea trebuie să fie în starea în care au fost la recepție) în alt mod decât pentru a le încerca funcționarea respectând întru totul caracteristicile acestora de funcționare
- valoarea produselor comandate de catre client sa fie mai mare de 1000 lei (toate comenzile)
- nu se acceptă returnarea produselor cu caracteristici personalizate
- costurile de transport și administrative sunt suportate în întregime de către client (acestea vor fi comunicate în același timp cu confirmarea primirii cererii de retur)
- dacă una sau mai multe dintre condițiile de mai sus nu sunt respectate, returnarea poate fi totuși acceptată cu o penalizare între 10% si 50% din valoarea produselor după analizarea stării produselor (dacă și clientul acceptă această penalizare). Dacă returnarea nu este acceptată, produsele vor fi returnate clientului, costurile de transport fiind suportate de către acesta.

DATE DE RETURNARE
Returnarea se va face conform datelor de mai jos:

SERVOSISTEME S.R.L.
Aleea Țibleș 35, et. 1, ap. 3, sector 6
060233, București, România
Telefon: 0723348999
E-mail: info@servosisteme.ro
Program: L-V 09:00-16:30

Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus) sau prin curierat (recomandat FanCourier).
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de siguranță, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului. Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât sâ nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.